سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات مشاوره ای طلوع زندگی

ارتقاء سلامت خانواده

مشکلات

هیچ مشکلی بدون هدف نصیب ما نمی شود . هر مشکلی یک استاد است . هر دشواری درسی را که نیاز داریم به ما می آموزد . در حقیقت پیش از آن که مشکل بر ما نازل شود ، توان مقابله با آن به ما داده شده است . هیچ مشکلی بیش از حد توان تحمل ما نیست .


توکل به خدا

خداوند ، خدای عشق و لطف است و همه ی کارهای او سرشار از رحمت است . اگر فقط به خدا توکل کرده و تسلیم او شویم و از او به خواهیم که ما را به هر کجا که می خواهد راهنمایی کند ، آنگاه نباید از هیچ چیز بترسیم و دوری کنیم . بلکه باید هر آنچه را که برایمان می فرستد بپذیریم ، در این صورت هیچ آسیبی به ما نخواهد رسید . در هر وضعیت و موقعیتی که به سراغ ما می آید عشق ، سرور و آرامش خدا به سویمان جاری می شود .


خدایا ! مرا در کوره های رنج قرار ده ، اما مرا کنار نگذار

آهنگری می گفت : وقتی که می خواهم وسیله ای آهنی بسازم ، یک تکه آهن را در کوره قرار می دهم . سپس آن را روی سندان می گذارم و می کوبم تا به شکل دلخواهم در آید . اگر به صورت دلخواهم در آید ، می دانم که وسیله ی مفیدی خواهد بود ، اگر نه آن را کنار می گذارم . همین موضوع باعث شده است که همیشه به درگاه خداوند دعا کنم ، که خدایا ! مرا در کوره های رنج قرار ده ، اما مرا کنار نگذار .